Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Brasved av Line Sick Day Tourist 186 Reklamation tips och råd sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emil-d" data-source="post: 1082775" data-attributes="member: 77679"><p>Tack för svar. Jag hade lagt upp bilder, men jag hade lämnat in skidorna innan jag kommit ihåg att ta en bild (dom är dock ännu inte lagade). Jag funderade nog mest på vad ni andra anser att en skida ska klara av och vad som bör kunna reklameras. </p><p></p><p>Eftersom att jag inte har nån bild och det är lite lurigt att förklara kan jag ju ändå försöka förtydliga med att säga att det inte är något jack i belaget. Det är sidewallen/innanmätet som kollapsat pga av trubbigt våld mot undersidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emil-d, post: 1082775, member: 77679"] Tack för svar. Jag hade lagt upp bilder, men jag hade lämnat in skidorna innan jag kommit ihåg att ta en bild (dom är dock ännu inte lagade). Jag funderade nog mest på vad ni andra anser att en skida ska klara av och vad som bör kunna reklameras. Eftersom att jag inte har nån bild och det är lite lurigt att förklara kan jag ju ändå försöka förtydliga med att säga att det inte är något jack i belaget. Det är sidewallen/innanmätet som kollapsat pga av trubbigt våld mot undersidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Brasved av Line Sick Day Tourist 186 Reklamation tips och råd sökes
Tillbaka
Topp