Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bråttom med lite hjälp ang skidköp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EeJay" data-source="post: 576551" data-attributes="member: 98563"><p>Är nääästan helt säker på att det var en vit rossignol scratch 110-bindning som medföljde. En Rossignol Scratch i alla fall.</p><p></p><p>Har i alla fall bestämt mig för den skidan nu. Åkte runt och kollade lite mer och sen tillbaka till stadium och pratade med deras riktiga skidexpert(som åkt för svenska alpina landslaget) som tyckte att skidan skulle passa mig bra. Herrmodellen var tydligen densamma fast 2mm bredare. Och skulle vara 10cm längre för den "motsvarande". </p><p></p><p>Jag tror också att den blir bra och är nöjd med köpet, snygg skida dessutom. Och för 2500kr så kan jag köra på den en säsong och sen känna om jag behöver någon skida som är hårdare, mjukare, längre, kortare eller whatever.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EeJay, post: 576551, member: 98563"] Är nääästan helt säker på att det var en vit rossignol scratch 110-bindning som medföljde. En Rossignol Scratch i alla fall. Har i alla fall bestämt mig för den skidan nu. Åkte runt och kollade lite mer och sen tillbaka till stadium och pratade med deras riktiga skidexpert(som åkt för svenska alpina landslaget) som tyckte att skidan skulle passa mig bra. Herrmodellen var tydligen densamma fast 2mm bredare. Och skulle vara 10cm längre för den "motsvarande". Jag tror också att den blir bra och är nöjd med köpet, snygg skida dessutom. Och för 2500kr så kan jag köra på den en säsong och sen känna om jag behöver någon skida som är hårdare, mjukare, längre, kortare eller whatever. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bråttom med lite hjälp ang skidköp.
Tillbaka
Topp