Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bråttom med lite hjälp ang skidköp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CR58" data-source="post: 576579"><p>Skulle inte lita pa att han ar tidigare landslags man och aven om han nu skulle vara det tycker jag absolut att du anda skall hava kopet.Det kandes inte bra for dig fran start, darfor inlagget.Ingen av ovanstaende "skid vanner" rader dig att aka pa dessa skidor ann minder kopa dom.Lyssna pa dom och inte en saljare som nu verkligen sankt mitt tidigare redan laga omdome om Stadiums skid kompetens och kund service ytterligare.</p><p>Det gar som sagts ovan att hitta bra priser pa herr skidor fran forra sasongen bade i butik och pa natet.Kom i hag att det ar DU som kund som skall kanna att det ar ratt affar och sa tycks det inte vara i detta fall.Antar att du inte skall aka i morgon sa det ar sakerligen ingen ko pa isen, ta det lungt och kop grejor som kanns ratt fran borjan.</p><p></p><p>Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CR58, post: 576579"] Skulle inte lita pa att han ar tidigare landslags man och aven om han nu skulle vara det tycker jag absolut att du anda skall hava kopet.Det kandes inte bra for dig fran start, darfor inlagget.Ingen av ovanstaende "skid vanner" rader dig att aka pa dessa skidor ann minder kopa dom.Lyssna pa dom och inte en saljare som nu verkligen sankt mitt tidigare redan laga omdome om Stadiums skid kompetens och kund service ytterligare. Det gar som sagts ovan att hitta bra priser pa herr skidor fran forra sasongen bade i butik och pa natet.Kom i hag att det ar DU som kund som skall kanna att det ar ratt affar och sa tycks det inte vara i detta fall.Antar att du inte skall aka i morgon sa det ar sakerligen ingen ko pa isen, ta det lungt och kop grejor som kanns ratt fran borjan. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bråttom med lite hjälp ang skidköp.
Tillbaka
Topp