Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
breakless
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="issakk" data-source="post: 889694" data-attributes="member: 62806"><p>livsfarligt.. enligt mig, om du vill ha en bmx och den ska vara lätt, det är att köpa en bmx, köra bakbroms, lämna in den och be dom färlänga sladden, då kan du köra whips o barspins och allt + den viktigaste saken av alla, du kan bromsa! även om man tror att man kan köra breakless vilket man sägert kan,, om man väl MÅSTE nita tex i trafiken så vill man ha ett par bromsar. </p><p></p><p>men om du är ny kan du köpa en bmx med gyro styre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="issakk, post: 889694, member: 62806"] livsfarligt.. enligt mig, om du vill ha en bmx och den ska vara lätt, det är att köpa en bmx, köra bakbroms, lämna in den och be dom färlänga sladden, då kan du köra whips o barspins och allt + den viktigaste saken av alla, du kan bromsa! även om man tror att man kan köra breakless vilket man sägert kan,, om man väl MÅSTE nita tex i trafiken så vill man ha ett par bromsar. men om du är ny kan du köpa en bmx med gyro styre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
breakless
Tillbaka
Topp