Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
bred snowboard?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 450294" data-attributes="member: 55515"><p>Medan jag kör så smalt som möjligt... Om jag ligger och trycker i pisten har jag inget emot att köra stora positiva vinklar på bindningarna och en smal bräda på 24.5. Men om jag är på lek humör och vädret tillåter allt från lite offpist till park så kör jag på en bredare.</p><p></p><p>Håll korpgluggarna öppna på köp/sälj på steffo! Tycker att alla brädor går sjukt billigt nu och finns ingen anledning att köpa nytt längre. Kommer lägga upp 3-4 st + bindningar när vintern närmar sig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 450294, member: 55515"] Medan jag kör så smalt som möjligt... Om jag ligger och trycker i pisten har jag inget emot att köra stora positiva vinklar på bindningarna och en smal bräda på 24.5. Men om jag är på lek humör och vädret tillåter allt från lite offpist till park så kör jag på en bredare. Håll korpgluggarna öppna på köp/sälj på steffo! Tycker att alla brädor går sjukt billigt nu och finns ingen anledning att köpa nytt längre. Kommer lägga upp 3-4 st + bindningar när vintern närmar sig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
bred snowboard?
Tillbaka
Topp