Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Breda boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Seppuccu" data-source="post: 1052966" data-attributes="member: 132372"><p>Mitt tips är definitivt att du lägger ner så mycket tid och pengar som behövs, och att du inte chansar genom att beställa över nätet (såvida det inte är lätt att skicka tillbaka). Själv provade jag boots (33 modeller) i flera städer, i flera länder, innan jag bestämde mig. Kolla efter boots med mer avancerade liners som formar sig efter foten. Vans och Thirty-Two gör breda modeller. Många har sålt Thirty-Two via köp & sälj här på Freeride så det kan vara värt att ta en titt på annonserna.</p><p></p><p>Ett bra sätt att börja är att gå till närmaste Stadium PLUS och ägna några timmar åt att prova alla deras modeller som inte är rent skräp. Om du har turen att hitta något som funkar där, great!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Seppuccu, post: 1052966, member: 132372"] Mitt tips är definitivt att du lägger ner så mycket tid och pengar som behövs, och att du inte chansar genom att beställa över nätet (såvida det inte är lätt att skicka tillbaka). Själv provade jag boots (33 modeller) i flera städer, i flera länder, innan jag bestämde mig. Kolla efter boots med mer avancerade liners som formar sig efter foten. Vans och Thirty-Two gör breda modeller. Många har sålt Thirty-Two via köp & sälj här på Freeride så det kan vara värt att ta en titt på annonserna. Ett bra sätt att börja är att gå till närmaste Stadium PLUS och ägna några timmar åt att prova alla deras modeller som inte är rent skräp. Om du har turen att hitta något som funkar där, great! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Breda boots
Tillbaka
Topp