Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Breda Brädor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jobek" data-source="post: 814037" data-attributes="member: 98626"><p>det jag vill ha är en bräda som jag kan köra switch och landa switch med som är lite mjukare.</p><p></p><p>tror att en twin hade varit bra eller iaf en bräda utan taper. liten eller ingen offset</p><p>gillar att svänga hårt i pisten och flyga i parken. kan dra en 360 med nuvarnade plankan om man har bra med air..</p><p></p><p>vill kunna utveckla mitt hoppande.. skoja runt lite och helst utan att åka med ett "gummiband" på fötterna.</p><p></p><p>just nu har jag bara min 172 planka med 50 mm offset ,stor taper och directional stance på.. så landa switch är inte att tänka på och köra switch gör jag bara i nödfall.</p><p>den funkar riktigt bra till softbootcarving och har väldigt bra flyt offpist och är underbar att charga med och vobblar/sladdrar nästan aldrig</p><p></p><p>i övrigt kn sägas att: Jag väger 113 kg och är 197 cm lång.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jobek, post: 814037, member: 98626"] det jag vill ha är en bräda som jag kan köra switch och landa switch med som är lite mjukare. tror att en twin hade varit bra eller iaf en bräda utan taper. liten eller ingen offset gillar att svänga hårt i pisten och flyga i parken. kan dra en 360 med nuvarnade plankan om man har bra med air.. vill kunna utveckla mitt hoppande.. skoja runt lite och helst utan att åka med ett "gummiband" på fötterna. just nu har jag bara min 172 planka med 50 mm offset ,stor taper och directional stance på.. så landa switch är inte att tänka på och köra switch gör jag bara i nödfall. den funkar riktigt bra till softbootcarving och har väldigt bra flyt offpist och är underbar att charga med och vobblar/sladdrar nästan aldrig i övrigt kn sägas att: Jag väger 113 kg och är 197 cm lång. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Breda Brädor
Tillbaka
Topp