Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breda fötter-fot knölar, men vilka pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Makten" data-source="post: 28888" data-attributes="member: 28357"><p>hoj.</p><p></p><p>Verkar jobbigt det dära... Vad många inte insett är att man bör knäppa upp pjucken mellan varje åk i liften. Då funkar cirkulationen ganska bra, och man får inte ont så snabbt. Särskilt om man har hårda pjuck. Om du inte redan gör det, så prova. Jag höll på att dö vid lunch varje dag innan jag började med detta...</p><p>Det är nog ingen bra ide att köpa ett par "rymliga" skor heller, för då kommer du att åka som en kratta, och det är ju inte så kul. Kanske går det att avlasta knölen på nåt sätt? Du vet som man gör med skavsår och liknande genom att lägga skumgummi runt om... Annars är det nog formgjutna som gäller. Dyrt men bra. Fötterna dina lär ju knappast bli större i alla fall, så då kan du ju ha kvar ytterdojjan när du opererat dig.</p><p></p><p>Good luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Makten, post: 28888, member: 28357"] hoj. Verkar jobbigt det dära... Vad många inte insett är att man bör knäppa upp pjucken mellan varje åk i liften. Då funkar cirkulationen ganska bra, och man får inte ont så snabbt. Särskilt om man har hårda pjuck. Om du inte redan gör det, så prova. Jag höll på att dö vid lunch varje dag innan jag började med detta... Det är nog ingen bra ide att köpa ett par "rymliga" skor heller, för då kommer du att åka som en kratta, och det är ju inte så kul. Kanske går det att avlasta knölen på nåt sätt? Du vet som man gör med skavsår och liknande genom att lägga skumgummi runt om... Annars är det nog formgjutna som gäller. Dyrt men bra. Fötterna dina lär ju knappast bli större i alla fall, så då kan du ju ha kvar ytterdojjan när du opererat dig. Good luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breda fötter-fot knölar, men vilka pjäxor
Tillbaka
Topp