Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breda/höga pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="speff" data-source="post: 138301" data-attributes="member: 56266"><p>Hej!</p><p>Jag har lite problem med att hitta pjäxor som passar och hoppas att ni ska kunna peka åt rätt håll.</p><p>Jag har varit på Intersport, Stadium och Team Sportia i Norrköping men hittar inga pjäxor som passar, alla trycker över vristen så det värker i foter efter 10-15 sek, trots att provar 27.5 när jag egentligen har 26.5 och jag har också provat med specialsulor. </p><p>Är det någon som vet om det finns något bra alternativ att hitta rätt pjäxor utan att det kostar skjortan? Finns det någon bra affär med bra skidsortiment i Linköping? Jag har fått tips av personal att jag ska leta efter Longa-pjäxor eller något liknana, hittar dock inga sånna ens på nätet...</p><p>HJÄLP?!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="speff, post: 138301, member: 56266"] Hej! Jag har lite problem med att hitta pjäxor som passar och hoppas att ni ska kunna peka åt rätt håll. Jag har varit på Intersport, Stadium och Team Sportia i Norrköping men hittar inga pjäxor som passar, alla trycker över vristen så det värker i foter efter 10-15 sek, trots att provar 27.5 när jag egentligen har 26.5 och jag har också provat med specialsulor. Är det någon som vet om det finns något bra alternativ att hitta rätt pjäxor utan att det kostar skjortan? Finns det någon bra affär med bra skidsortiment i Linköping? Jag har fått tips av personal att jag ska leta efter Longa-pjäxor eller något liknana, hittar dock inga sånna ens på nätet... HJÄLP?! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breda/höga pjäxor?
Tillbaka
Topp