Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Breda pjäxor 2015
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1055584" data-attributes="member: 120579"><p>Har själv köpt atomic pjäxor i år. Har innan åkt i 1 par kraftigt lästade nordica speedmachine 110. Har haft dom inne flertalet gånger på justering men aldrig fått dom bra samt att flextet inte räckte till helt enkelt. Jag har givetvis gjuten sula i och värmde dom nya atomic hawk 2.0 130. Vi värmde endast med padding på problem ställen, så dom är ej lästade.</p><p>Pjäxorna behöver en lite justeringar innan nästa resa men shit va bra dom sitter, lite ovant med 130 flexet men det lär ordna sig. Denna pjäxan skulle ha medium läst, jag har 27,5 i storlek och 110 mm läst.</p><p>Mitt tips är att prova många pjäxor, ta dom som känns bäst och utgå från den och låt en bootfitter fixa sista justeringen. Lycka till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1055584, member: 120579"] Har själv köpt atomic pjäxor i år. Har innan åkt i 1 par kraftigt lästade nordica speedmachine 110. Har haft dom inne flertalet gånger på justering men aldrig fått dom bra samt att flextet inte räckte till helt enkelt. Jag har givetvis gjuten sula i och värmde dom nya atomic hawk 2.0 130. Vi värmde endast med padding på problem ställen, så dom är ej lästade. Pjäxorna behöver en lite justeringar innan nästa resa men shit va bra dom sitter, lite ovant med 130 flexet men det lär ordna sig. Denna pjäxan skulle ha medium läst, jag har 27,5 i storlek och 110 mm läst. Mitt tips är att prova många pjäxor, ta dom som känns bäst och utgå från den och låt en bootfitter fixa sista justeringen. Lycka till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Breda pjäxor 2015
Tillbaka
Topp