Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Breda skidor, lössnö och surfkänsla -en myt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enzo" data-source="post: 9796" data-attributes="member: 14200"><p>Patetiskt och tröttsamt att läsa ditt inlägg HITME. Du må vara duktig på skidor och skidmodeller, men bara för att du har oförmågan att inte förstå när det räcker betackar jag mig från ditt verbala trams.</p><p></p><p>Jag menar, ok, kanske har du surfat, kanske kan du surfa riktigt bra men vem bryr sig? Faktum är att puderåkning kan precis som surfing, ge en adrenalin som räcker till att väcka ett lik. Vidare kan de vara en lugn och harmonisk upplevelse, ta en malibu (longboard), paddla ut en eftermiddag och mys när solen går ner över stranden. Summa sumarum kan man säga att båda sporterna handlar om att hålla sig flytande, inte sjunka under ytan eller vad du nu önskar.</p><p></p><p>Sånna som du tar bara bort den avslappnade, harmoniska glädjen</p><p>hos varje äventyrslysten friåkare, surfare eller kofösare.</p><p></p><p>/Tuberider</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enzo, post: 9796, member: 14200"] Patetiskt och tröttsamt att läsa ditt inlägg HITME. Du må vara duktig på skidor och skidmodeller, men bara för att du har oförmågan att inte förstå när det räcker betackar jag mig från ditt verbala trams. Jag menar, ok, kanske har du surfat, kanske kan du surfa riktigt bra men vem bryr sig? Faktum är att puderåkning kan precis som surfing, ge en adrenalin som räcker till att väcka ett lik. Vidare kan de vara en lugn och harmonisk upplevelse, ta en malibu (longboard), paddla ut en eftermiddag och mys när solen går ner över stranden. Summa sumarum kan man säga att båda sporterna handlar om att hålla sig flytande, inte sjunka under ytan eller vad du nu önskar. Sånna som du tar bara bort den avslappnade, harmoniska glädjen hos varje äventyrslysten friåkare, surfare eller kofösare. /Tuberider [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Breda skidor, lössnö och surfkänsla -en myt
Tillbaka
Topp