Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredare park- all mountain skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moller97" data-source="post: 1048474"><p>Hallå där! Jag letar efter en bredare skida (ca 100 i midja) som funkar bra parken, då menar jag att man ska kunna åka runt med dem och snurra lite på kickarna men kanske inte så mycket mer, de behöver alltså inte vara en skida som man ska kunna klämma fram en dubbel cork på....men ni fattar vad jag menar. Skidan ska även funka bra på resterande delar av berget, den ska flyta på bra i lössnön. Har kollat på Salomon rocker2 108 2015. Är den alldeles för bred för att kunna ta till parken? Har ni några andra förslag? </p><p>Är 182 cm lång, 70 kg, åker 70% park och 30% annat (gärna puder) om de nu säger något. </p><p>Hadee!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moller97, post: 1048474"] Hallå där! Jag letar efter en bredare skida (ca 100 i midja) som funkar bra parken, då menar jag att man ska kunna åka runt med dem och snurra lite på kickarna men kanske inte så mycket mer, de behöver alltså inte vara en skida som man ska kunna klämma fram en dubbel cork på....men ni fattar vad jag menar. Skidan ska även funka bra på resterande delar av berget, den ska flyta på bra i lössnön. Har kollat på Salomon rocker2 108 2015. Är den alldeles för bred för att kunna ta till parken? Har ni några andra förslag? Är 182 cm lång, 70 kg, åker 70% park och 30% annat (gärna puder) om de nu säger något. Hadee! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredare park- all mountain skida
Tillbaka
Topp