Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bredare pistskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1270951" data-attributes="member: 144594"><p>Deacon 80 verkar inte göra någon besviken, och ligger nog bra till efter din beskrivning. Jag är nöjd med mitt par! Den beskrivs som mer elastisk än storebror 84 som jag inte testat (och inte längtar efter). Men D80 är inte mjuk eller vek på något sätt. För snäll åkning i låg fart finns det bättre skidor även om D80 inte alls är bångstyriga då heller. Perfekt att hårdsmiska en lätt uppkörd pist med, och det är ju oftast så det ser ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1270951, member: 144594"] Deacon 80 verkar inte göra någon besviken, och ligger nog bra till efter din beskrivning. Jag är nöjd med mitt par! Den beskrivs som mer elastisk än storebror 84 som jag inte testat (och inte längtar efter). Men D80 är inte mjuk eller vek på något sätt. För snäll åkning i låg fart finns det bättre skidor även om D80 inte alls är bångstyriga då heller. Perfekt att hårdsmiska en lätt uppkörd pist med, och det är ju oftast så det ser ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Bredare pistskida
Tillbaka
Topp