Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidköp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="david_nilsson" data-source="post: 257546" data-attributes="member: 14772"><p>jovars pro ridern kan nog vara ett bra val har fått rätt så bra recentioner själv är jag mest van och har störst tillit till fischer. men en skida som jag skulle rekomendera är fisher wuatea kan inte måtten så jättebra men de är iaf 101 i midjan. </p><p></p><p>två små grejjer att tänka på:</p><p></p><p>vet man inte så mycket om skidmärkets prestanda så satsa på ett känt märke i race världen, de har störst erfarenhet av att bygga skidor samt att de har de mest krävande kunderna, de håller måtten helt enkelt</p><p></p><p>köp inga amerikansk gummiskidor, det kan ju vara mysigt att åka omkring med mjuka skidor men de kanske sätter lite begränsningar när det dyker upp lite mer krävande snöförhållanden det är ju du som skall sätta begränsningarna inte utrustningen</p><p></p><p>wuateorna eller atuorna skulle jag rekomendera men det finns bra skidor ifrån många andra märken också.</p><p></p><p>vill du ha ännu större skidor kan du kolla på mina anonser.</p><p></p><p> lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="david_nilsson, post: 257546, member: 14772"] jovars pro ridern kan nog vara ett bra val har fått rätt så bra recentioner själv är jag mest van och har störst tillit till fischer. men en skida som jag skulle rekomendera är fisher wuatea kan inte måtten så jättebra men de är iaf 101 i midjan. två små grejjer att tänka på: vet man inte så mycket om skidmärkets prestanda så satsa på ett känt märke i race världen, de har störst erfarenhet av att bygga skidor samt att de har de mest krävande kunderna, de håller måtten helt enkelt köp inga amerikansk gummiskidor, det kan ju vara mysigt att åka omkring med mjuka skidor men de kanske sätter lite begränsningar när det dyker upp lite mer krävande snöförhållanden det är ju du som skall sätta begränsningarna inte utrustningen wuateorna eller atuorna skulle jag rekomendera men det finns bra skidor ifrån många andra märken också. vill du ha ännu större skidor kan du kolla på mina anonser. lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidköp.
Tillbaka
Topp