Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 277071" data-attributes="member: 66849"><p>Jag kör Sumo'n i alla möjliga offpist förhållanden och det får vara riktigt hårt, puckligt o jävligt för att jag ska föredra andra skidor. Då tar jag fram mina Scratch BC som jag kör som allroundskidor (som du förstår så tycker jag om breda skidor). </p><p>Känslan i Sumo skidorna är nog det som skrämmer folk i början, de är väldigt mjuka i spetsarna så de kan kännas oroliga. Men när man vant sig vid känslan så inser man att de är grymt stabila. Jag gissar att årets modell som är lite hårdare kan vara lite mer förtroendeingivande....</p><p>Hoppas svaret gör dig lite klokare....</p><p>Sen är Sumo'n rätt speciell, vissa hatar den andra älskar den....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 277071, member: 66849"] Jag kör Sumo'n i alla möjliga offpist förhållanden och det får vara riktigt hårt, puckligt o jävligt för att jag ska föredra andra skidor. Då tar jag fram mina Scratch BC som jag kör som allroundskidor (som du förstår så tycker jag om breda skidor). Känslan i Sumo skidorna är nog det som skrämmer folk i början, de är väldigt mjuka i spetsarna så de kan kännas oroliga. Men när man vant sig vid känslan så inser man att de är grymt stabila. Jag gissar att årets modell som är lite hårdare kan vara lite mer förtroendeingivande.... Hoppas svaret gör dig lite klokare.... Sen är Sumo'n rätt speciell, vissa hatar den andra älskar den.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidor
Tillbaka
Topp