Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dirtbag" data-source="post: 277102" data-attributes="member: 58227"><p>Du efterfrågade en motivering till AK Enemy. Visst är den en BC FS om man ser till att den har en tail, men den heter inte AK utan anledning och jag vet inte om man kallar Seths åkning FS? Jag skulle inte dra mig för att säga att det är den perfekta skidan, fungerar alltid och till allt, men det är utifrån mina kriterier och smak...</p><p></p><p>AK Enemy har bredden och en bra radie som passar öppna ytor men går att pressa bland träden. Jag har svårt att se enorma vinster i att välja en längre skida med den bredd du är ute efter, enligt mig finns det mer att vinna med en kortare men bred skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dirtbag, post: 277102, member: 58227"] Du efterfrågade en motivering till AK Enemy. Visst är den en BC FS om man ser till att den har en tail, men den heter inte AK utan anledning och jag vet inte om man kallar Seths åkning FS? Jag skulle inte dra mig för att säga att det är den perfekta skidan, fungerar alltid och till allt, men det är utifrån mina kriterier och smak... AK Enemy har bredden och en bra radie som passar öppna ytor men går att pressa bland träden. Jag har svårt att se enorma vinster i att välja en längre skida med den bredd du är ute efter, enligt mig finns det mer att vinna med en kortare men bred skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredare skidor
Tillbaka
Topp