Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bredaste brädan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl_R" data-source="post: 577968" data-attributes="member: 61383"><p>Erix, den va klassisk!</p><p></p><p>Doughboy, längden spelar ingen roll så länge vridstyvheten tillåter rena skär. Jag kommer nästan bara vara i pist. När jag läste på lite mer nu så börjar jag undra om den där rockern (banana tech) som är i den och libtechen. Hur är det att åka med? Jag antar att det inte märks när man inte svänger, men borde inte det ta bort en del av poppet när den redan är flexad en bit?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl_R, post: 577968, member: 61383"] Erix, den va klassisk! Doughboy, längden spelar ingen roll så länge vridstyvheten tillåter rena skär. Jag kommer nästan bara vara i pist. När jag läste på lite mer nu så börjar jag undra om den där rockern (banana tech) som är i den och libtechen. Hur är det att åka med? Jag antar att det inte märks när man inte svänger, men borde inte det ta bort en del av poppet när den redan är flexad en bit? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bredaste brädan?
Tillbaka
Topp