Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredaste och fetaste skidorna!!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tim" data-source="post: 12044" data-attributes="member: 15126"><p>Jag är så trött på allt snack om oldschool så jag tänkte fortsätta newschool trenden med allt bredare skidor. Jag tänkte sätta på skidbindningar på ett par snowboards så jag får riktigt feta skidor att åka puder med och undrar om någon annan har provat detta förut? Man kanske skulle testa med telisbindningar också?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tim, post: 12044, member: 15126"] Jag är så trött på allt snack om oldschool så jag tänkte fortsätta newschool trenden med allt bredare skidor. Jag tänkte sätta på skidbindningar på ett par snowboards så jag får riktigt feta skidor att åka puder med och undrar om någon annan har provat detta förut? Man kanske skulle testa med telisbindningar också? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredaste och fetaste skidorna!!!
Tillbaka
Topp