Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bredaste pjäxan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 104702" data-source="post: 1027613"><p>Första frågan jag ställer mig är vilken storlek på pjäxan har du? </p><p>Läst måtten som står på spec om pjäxor menas på 26,5. Alltså, står det att en pjäxa har 98 mm läst så är det på 26,5. Går du upp en eller flera storlekar blir dom bredare och går du ner så blir dom smalare. Har du provat att lästa pjäxan?</p><p></p><p>Kan lägga till att bredaste pjäxan jag vet är Atomic B120 som har 104 mm läst på 26.5</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 104702, post: 1027613"] Första frågan jag ställer mig är vilken storlek på pjäxan har du? Läst måtten som står på spec om pjäxor menas på 26,5. Alltså, står det att en pjäxa har 98 mm läst så är det på 26,5. Går du upp en eller flera storlekar blir dom bredare och går du ner så blir dom smalare. Har du provat att lästa pjäxan? Kan lägga till att bredaste pjäxan jag vet är Atomic B120 som har 104 mm läst på 26.5 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bredaste pjäxan?
Tillbaka
Topp