Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bredaste pjäxan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ogges" data-source="post: 1027741" data-attributes="member: 96365"><p>Mycket vist!</p><p></p><p>Dock efter flera år av långa och smärtsamma dar på fjället låter dessa badkar till pjäxor som en dröm!! Men du har självklart rätt, då det låter väldigt logiskt! </p><p></p><p>Jag väger väll 80-83 kg, 184 cm lång (vad nu det ska säga) och åker typ 90% utanför pistsystemet. Gillar att åka hårt och snabbt, så en med typ 120-130 flex+ låter väll ännu mer logiskt. Spenderar även lite tid i park, men inget som jag prioriterar. </p><p></p><p>Efter misslyckandet med mina FT's så har jag liite tappat förtroendet för hur pass bra pjäxor kan bli med lite tweeks, men eftersom det uppenbarligen funkar för er så är får jag köra på det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ogges, post: 1027741, member: 96365"] Mycket vist! Dock efter flera år av långa och smärtsamma dar på fjället låter dessa badkar till pjäxor som en dröm!! Men du har självklart rätt, då det låter väldigt logiskt! Jag väger väll 80-83 kg, 184 cm lång (vad nu det ska säga) och åker typ 90% utanför pistsystemet. Gillar att åka hårt och snabbt, så en med typ 120-130 flex+ låter väll ännu mer logiskt. Spenderar även lite tid i park, men inget som jag prioriterar. Efter misslyckandet med mina FT's så har jag liite tappat förtroendet för hur pass bra pjäxor kan bli med lite tweeks, men eftersom det uppenbarligen funkar för er så är får jag köra på det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
bredaste pjäxan?
Tillbaka
Topp