Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bredd på brädan, viktigt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 211323" data-attributes="member: 55515"><p>Midjemåtter är inga problem alls!</p><p></p><p>Kör på en burton cstm x 158 med 45.5 i storlek på skorna! Visserligen är mina skor lite stora men det är skönt, har ett par år på nacken också.</p><p>Jag har aldrig slagit i tårna, kan lätt vinkla 60 grader och dem få gångerna jag vinklar mera är det ofta lösare snö under så det gör inget. I annat fall kan du köpa en platta som lyftar upp dig 1-2 centimeter, tror det heter "elevator" från burton eller så....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 211323, member: 55515"] Midjemåtter är inga problem alls! Kör på en burton cstm x 158 med 45.5 i storlek på skorna! Visserligen är mina skor lite stora men det är skönt, har ett par år på nacken också. Jag har aldrig slagit i tårna, kan lätt vinkla 60 grader och dem få gångerna jag vinklar mera är det ofta lösare snö under så det gör inget. I annat fall kan du köpa en platta som lyftar upp dig 1-2 centimeter, tror det heter "elevator" från burton eller så.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bredd på brädan, viktigt?
Tillbaka
Topp