Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredd skistopper? Fischer Ranger 102 FR+Shift eller Duke PT?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cagr" data-source="post: 1210521" data-attributes="member: 146558"><p>Precis fått hem mina skidor med ett par Duke Pt monterade med 100mm stoppern, dock på ett par med 94mm i midjan men tror inte det skulle vara några problem alls med att köra 100mm stoppern på Fischer skidorna. </p><p></p><p>Stod inför samma val som du och tror valet av bindning mer bestäms av vad du ska använda skidorna till. Hade jag gått mot en 50/50 set up skulle jag satsa på Shift men skulle jag bara tura max 20% av tiden skulle jag satsat på Duke. </p><p></p><p>Känns som Duke PT är ett "enklare" alternativ till Cast mer än ett alternativ att jämföra rakt mot Shift.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cagr, post: 1210521, member: 146558"] Precis fått hem mina skidor med ett par Duke Pt monterade med 100mm stoppern, dock på ett par med 94mm i midjan men tror inte det skulle vara några problem alls med att köra 100mm stoppern på Fischer skidorna. Stod inför samma val som du och tror valet av bindning mer bestäms av vad du ska använda skidorna till. Hade jag gått mot en 50/50 set up skulle jag satsa på Shift men skulle jag bara tura max 20% av tiden skulle jag satsat på Duke. Känns som Duke PT är ett "enklare" alternativ till Cast mer än ett alternativ att jämföra rakt mot Shift. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bredd skistopper? Fischer Ranger 102 FR+Shift eller Duke PT?
Tillbaka
Topp