Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredde ski + & - ???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikB" data-source="post: 87946" data-attributes="member: 43328"><p>Overvejer ret kraftigt at investere i enten K2 Seth Pistols eller BC´eren fra Rossignol.</p><p></p><p>Hvad er jeres erfaringer med disse ski, hvor meget dårligere er de på pisten end "normale" ski?</p><p>PT kører jeg en salomon 1080, syntes den gør det fint på pisten, er disse dårligere?</p><p></p><p>Smid jeres guldkorn, evt. ideér til andre ski, jeg er 191 ca 105 kg, mit løb er ca fordelt således: pist 50% offpiste 30% parken 20%</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikB, post: 87946, member: 43328"] Overvejer ret kraftigt at investere i enten K2 Seth Pistols eller BC´eren fra Rossignol. Hvad er jeres erfaringer med disse ski, hvor meget dårligere er de på pisten end "normale" ski? PT kører jeg en salomon 1080, syntes den gør det fint på pisten, er disse dårligere? Smid jeres guldkorn, evt. ideér til andre ski, jeg er 191 ca 105 kg, mit løb er ca fordelt således: pist 50% offpiste 30% parken 20% [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredde ski + & - ???
Tillbaka
Topp