Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredde ski + & - ???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evil" data-source="post: 87947" data-attributes="member: 28891"><p>Det är alltid svårt att veta va folk menar med "dåliga i pisten". Själv kör jag på ett par Head monster 103 som har 41 meters skärning. Ingen racecarve alltså.</p><p></p><p>Men trots det tycker jag den är fantastik i pisten. Tack var att den är så hård har man aldrig problem med grepp och får man bara upp farten carvar den hur bra som helst.</p><p></p><p>Du nämner Scratch BC också, även den är grym i pist enligt mej. Inte samma grepp kanske men radie som en storslalomskida vilket gör den kul att carva med.</p><p></p><p>hepp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evil, post: 87947, member: 28891"] Det är alltid svårt att veta va folk menar med "dåliga i pisten". Själv kör jag på ett par Head monster 103 som har 41 meters skärning. Ingen racecarve alltså. Men trots det tycker jag den är fantastik i pisten. Tack var att den är så hård har man aldrig problem med grepp och får man bara upp farten carvar den hur bra som helst. Du nämner Scratch BC också, även den är grym i pist enligt mej. Inte samma grepp kanske men radie som en storslalomskida vilket gör den kul att carva med. hepp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Bredde ski + & - ???
Tillbaka
Topp