Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breeeeeda skidor / "Salomon Pocket-Rocket"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anna_Soder" data-source="post: 5056" data-attributes="member: 10150"><p>Jag fick lånade ett par Pocket-Rocket i Chamonix förra veckan och tyckte att de var superroliga. Jag tänkte köpa dem men några av mina kompisar hindrade mig. De trodde att jag skulle tröttna. Är det någon som har provat de här och har något bättre förslag??? Det är alltså breda off-pist skidor jag är ute efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anna_Soder, post: 5056, member: 10150"] Jag fick lånade ett par Pocket-Rocket i Chamonix förra veckan och tyckte att de var superroliga. Jag tänkte köpa dem men några av mina kompisar hindrade mig. De trodde att jag skulle tröttna. Är det någon som har provat de här och har något bättre förslag??? Det är alltså breda off-pist skidor jag är ute efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Breeeeeda skidor / "Salomon Pocket-Rocket"
Tillbaka
Topp