Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petra_Jansson_Lagerkvist" data-source="post: 29273" data-attributes="member: 30357"><p>Vill garna komma ivag till alperna under sasongen... Ar dock inte sa haj pa de olika orterna. Skulle va glad for lite mer info darfor samt om du vill beratta lite mer om dig sjalv..</p><p></p><p>Sjalv ar jag en glad 19arig tos fran Goteborg. Ar for tillfallet i Cambridge och pluggar engelska men det bar av hemmat igen om 2 1/2 vecka. Sen ska det firas jul och sen skulle det vara lagom att ge sig ivag igen... Vart? Nan skidort saklart! For skidor ar ju bland det basta som finns! </p><p></p><p>Later som ett ok pris a sa sa jag skulle vara glad om du horde av dig... antingen har pa freeride lr till mail: petralagerkvist@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petra_Jansson_Lagerkvist, post: 29273, member: 30357"] Vill garna komma ivag till alperna under sasongen... Ar dock inte sa haj pa de olika orterna. Skulle va glad for lite mer info darfor samt om du vill beratta lite mer om dig sjalv.. Sjalv ar jag en glad 19arig tos fran Goteborg. Ar for tillfallet i Cambridge och pluggar engelska men det bar av hemmat igen om 2 1/2 vecka. Sen ska det firas jul och sen skulle det vara lagom att ge sig ivag igen... Vart? Nan skidort saklart! For skidor ar ju bland det basta som finns! Later som ett ok pris a sa sa jag skulle vara glad om du horde av dig... antingen har pa freeride lr till mail: petralagerkvist@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Tillbaka
Topp