Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Norrman" data-source="post: 29278" data-attributes="member: 30522"><p>Hallå Johan!</p><p></p><p>Jag är mycket sugen på att åka med dig till Brides Les Bains. Om du har något litet skrymsle kvar som man kan klämma sig in i.</p><p>Har börjat att tröttna rejält på skolan nu när vintern kommer. </p><p>Jag kanske kan fixa en bil med takbox. Pengarna är så gott som ordnade.</p><p></p><p>Du kanske vet vem jag är? Jag gick på det mycket givande saab-programmet.</p><p></p><p>Om det finns någon plats kvar så kan du ringa eller Maila</p><p>0709626550</p><p>mats.a.norrman@telia.com</p><p></p><p>Mycket intresserad // Mikael //</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Norrman, post: 29278, member: 30522"] Hallå Johan! Jag är mycket sugen på att åka med dig till Brides Les Bains. Om du har något litet skrymsle kvar som man kan klämma sig in i. Har börjat att tröttna rejält på skolan nu när vintern kommer. Jag kanske kan fixa en bil med takbox. Pengarna är så gott som ordnade. Du kanske vet vem jag är? Jag gick på det mycket givande saab-programmet. Om det finns någon plats kvar så kan du ringa eller Maila 0709626550 mats.a.norrman@telia.com Mycket intresserad // Mikael // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Tillbaka
Topp