Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gromman" data-source="post: 29281" data-attributes="member: 29611"><p>Bodde en månad i brides för två år sen. Byn är ganska död, men billig. Tror det tog typ minst 30-40min att ta liften upp till meribel, men den öppnar å andra sidan före de andra så man kan va uppe vid öppningstid i systemet om man e morronpigg. Jag hade roligast på berget mt Vallon. Dit tar det lite tid för val thorans folket att komma och man kan ha offpisten för sig själv ett bra tag. Är det lite snö så e mt Vallon bara sten... I Brides finns ett litet disco där det på helgerna kommer folk (locals) från moutiers, men de kan bara prata franska. Så om man ska gå ut en kväll kan man ta sista gondolen upp vid 5 till meribel (taxi till meribel e dyrt) sedan strosar man runt där tills de e dags o parta för där fanns iallafall lite folk. Sedan får man ta taxi hem.. Annars va de schysst åkning och en rolig figur som ägde den lilla mataffären. Träffade inga andra svenskar i vart fall =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gromman, post: 29281, member: 29611"] Bodde en månad i brides för två år sen. Byn är ganska död, men billig. Tror det tog typ minst 30-40min att ta liften upp till meribel, men den öppnar å andra sidan före de andra så man kan va uppe vid öppningstid i systemet om man e morronpigg. Jag hade roligast på berget mt Vallon. Dit tar det lite tid för val thorans folket att komma och man kan ha offpisten för sig själv ett bra tag. Är det lite snö så e mt Vallon bara sten... I Brides finns ett litet disco där det på helgerna kommer folk (locals) från moutiers, men de kan bara prata franska. Så om man ska gå ut en kväll kan man ta sista gondolen upp vid 5 till meribel (taxi till meribel e dyrt) sedan strosar man runt där tills de e dags o parta för där fanns iallafall lite folk. Sedan får man ta taxi hem.. Annars va de schysst åkning och en rolig figur som ägde den lilla mataffären. Träffade inga andra svenskar i vart fall =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Brides Les Bains, någon?
Tillbaka
Topp