Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 848095" data-attributes="member: 29415"><p>Jag la ner dem och bytte dem först mot en Marmot-ställ och just nu ett Norrøna Lofoten. Både i rätt storlek. Går alldeles utmärkt att få tag i om det inte står någon som utger sig för att veta vad han pratar om (och det borde denne faktiskt veta med tanke på att han säkert säljer dylika ställ flera gånger i veckan medan jag köper ett vartannat-vart tredje år).</p><p></p><p>Dessutom har jag fått (fått som i gratis) ett par Arcteryx Theta-byxor, denna gång i XL/tall och nu är längden rätt men de är för stora över bålen. Hur svårt kan det vara att göra ett par byxor med rätt storlek till någon med BMI 23? Tycker inte ens jag borde behöva köpa tall. I alla fall stämde deras storlekstabell som jag refererade till ovan (jag fick välja storlek på Arcteryxbyxorna i blindo/oprovade och enligt tabellen borde XL/tall vara tillräckligt långa men lite för vida - och det stämde ju).</p><p></p><p>Man hade kunnat byta Sasquatchs expedit mot ett Excelblad - det hade varit bättre för alla inblandade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 848095, member: 29415"] Jag la ner dem och bytte dem först mot en Marmot-ställ och just nu ett Norrøna Lofoten. Både i rätt storlek. Går alldeles utmärkt att få tag i om det inte står någon som utger sig för att veta vad han pratar om (och det borde denne faktiskt veta med tanke på att han säkert säljer dylika ställ flera gånger i veckan medan jag köper ett vartannat-vart tredje år). Dessutom har jag fått (fått som i gratis) ett par Arcteryx Theta-byxor, denna gång i XL/tall och nu är längden rätt men de är för stora över bålen. Hur svårt kan det vara att göra ett par byxor med rätt storlek till någon med BMI 23? Tycker inte ens jag borde behöva köpa tall. I alla fall stämde deras storlekstabell som jag refererade till ovan (jag fick välja storlek på Arcteryxbyxorna i blindo/oprovade och enligt tabellen borde XL/tall vara tillräckligt långa men lite för vida - och det stämde ju). Man hade kunnat byta Sasquatchs expedit mot ett Excelblad - det hade varit bättre för alla inblandade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp