Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vannish" data-source="post: 848511" data-attributes="member: 88967"><p>Efter deras inlägg tycker jag personligen att det framstår som att det är du som gjort fel och att fortsätta klaga på deras excell-liknande beteende känns ju ännu mer som att du är bitter för att du faktiskt gjort fel.</p><p></p><p>för övrigt saxat direkt ur din text:</p><p></p><p>Och det behöver inte vara mycket muskler. Påstår tex inte att jag har stor muskelmassa, men jag ligger nästan på gränsen till övervikt. En av de få gånger man faktiskt kan räkna på BMI är när det är mot gränsen till undervikt. Då brukar den vara mer exakt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vannish, post: 848511, member: 88967"] Efter deras inlägg tycker jag personligen att det framstår som att det är du som gjort fel och att fortsätta klaga på deras excell-liknande beteende känns ju ännu mer som att du är bitter för att du faktiskt gjort fel. för övrigt saxat direkt ur din text: Och det behöver inte vara mycket muskler. Påstår tex inte att jag har stor muskelmassa, men jag ligger nästan på gränsen till övervikt. En av de få gånger man faktiskt kan räkna på BMI är när det är mot gränsen till undervikt. Då brukar den vara mer exakt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp