Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="la_grave" data-source="post: 848607" data-attributes="member: 29415"><p>Jag lägger ner den här tråden tills det kommer något vettigt inlägg igen. Folk kan verkligen inte läsa, tex:</p><p></p><p>1. Det var inte jag som bumpade den här tråden. Däremot ställdes frågor till mig som jag tyckte tarvade svar</p><p></p><p>2. re: BMI -</p><p></p><p>a. Vårdguiden skriver <strong>oftast</strong>, det betyder att det finns undantag. När en källa som Vårdguiden skriver så vederlägger det någon okänds personliga, helt utan källor angivna, uppfattning att </p><p>.</p><p>b. Thomsson, min poäng är att jag har en rätt normal kroppskonstitution, eller åtminstone inte onormal, eftersom jag ligger ganska mitt i BMI-intervallet (närmare max, dvs bredare i förhållande till min längd) och att normalstorleken XL/regular därför borde passa mig, med tendens åt XXL/short. I verkligheten skulle jag tydligen haft den icke-existerande L/extra tall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="la_grave, post: 848607, member: 29415"] Jag lägger ner den här tråden tills det kommer något vettigt inlägg igen. Folk kan verkligen inte läsa, tex: 1. Det var inte jag som bumpade den här tråden. Däremot ställdes frågor till mig som jag tyckte tarvade svar 2. re: BMI - a. Vårdguiden skriver [b]oftast[/b], det betyder att det finns undantag. När en källa som Vårdguiden skriver så vederlägger det någon okänds personliga, helt utan källor angivna, uppfattning att . b. Thomsson, min poäng är att jag har en rätt normal kroppskonstitution, eller åtminstone inte onormal, eftersom jag ligger ganska mitt i BMI-intervallet (närmare max, dvs bredare i förhållande till min längd) och att normalstorleken XL/regular därför borde passa mig, med tendens åt XXL/short. I verkligheten skulle jag tydligen haft den icke-existerande L/extra tall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp