Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnterMan" data-source="post: 848617" data-attributes="member: 44613"><p>Citat La-grave: Jag köper nytt skidställ med 5-10 års intervall, jag låtsas inte ens veta vad jag gör, vilket jag klart och tydligt förklarade för personalen på Sasquatch. Om de i en sådan situation känner att de saknar kompetens att ge råd så får de förklara det, inte låtsas som att de vet vad de talar om. Vet jag att den jag talar med är osäker/okunnig hamnar naturligtvis ansvaret mycket mer på mina axlar och då kan jag välja att ta det eller att gå någon annanstans.</p><p></p><p>Citat La-grave: Jag la ner dem och bytte dem först mot en Marmot-ställ och just nu ett Norrøna Lofoten. Både i rätt storlek. Går alldeles utmärkt att få tag i om det inte står någon som utger sig för att veta vad han pratar om (och det borde denne faktiskt veta med tanke på att han säkert säljer dylika ställ flera gånger i veckan medan jag köper ett vartannat-vart tredje år).</p><p></p><p>Du funderade vad jag syftade på när jag skrev att det började lukta illa.</p><p>Och skillnaden i ursprungsinlägg och ett äldre där du berättar hur ofta du köper nya kläder. Att uppge att man bara handlar kläder var 5-10 år är jo som att be att dom ska tycka synd om en. Sen efter dina inlägg i andra forum så tror jag att du är allt för modestyrd för att handla så sällan. (mina egna tankar)</p><p></p><p>Sen tycker jag vi kan vara så vuxna så vi håller diskussionen i Forumet och inte börja skriva en del av den i gästboken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnterMan, post: 848617, member: 44613"] Citat La-grave: Jag köper nytt skidställ med 5-10 års intervall, jag låtsas inte ens veta vad jag gör, vilket jag klart och tydligt förklarade för personalen på Sasquatch. Om de i en sådan situation känner att de saknar kompetens att ge råd så får de förklara det, inte låtsas som att de vet vad de talar om. Vet jag att den jag talar med är osäker/okunnig hamnar naturligtvis ansvaret mycket mer på mina axlar och då kan jag välja att ta det eller att gå någon annanstans. Citat La-grave: Jag la ner dem och bytte dem först mot en Marmot-ställ och just nu ett Norrøna Lofoten. Både i rätt storlek. Går alldeles utmärkt att få tag i om det inte står någon som utger sig för att veta vad han pratar om (och det borde denne faktiskt veta med tanke på att han säkert säljer dylika ställ flera gånger i veckan medan jag köper ett vartannat-vart tredje år). Du funderade vad jag syftade på när jag skrev att det började lukta illa. Och skillnaden i ursprungsinlägg och ett äldre där du berättar hur ofta du köper nya kläder. Att uppge att man bara handlar kläder var 5-10 år är jo som att be att dom ska tycka synd om en. Sen efter dina inlägg i andra forum så tror jag att du är allt för modestyrd för att handla så sällan. (mina egna tankar) Sen tycker jag vi kan vara så vuxna så vi håller diskussionen i Forumet och inte börja skriva en del av den i gästboken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp