Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hendryx" data-source="post: 85447" data-attributes="member: 15848"><p>Om det nu är som jag tror så är det så att La grave har köpt stället här hemma och inte haft skid musklerna i form. När han Kommit ned till LaGrave och börjat åka skidor så har han blivit kolhydratladdad och benen och rumpan växt. Man kan lägga på sig ganska mycket volym på detta sätt, jag har själv erfarenhet avdetta (mina vanliga braller hänger som säckar på sommaren och på vintern håller sömmarna på att spricka). Detta har hänt mig och jag måste köpa nya brallor till vintern.</p><p>För övrigt så måste jag få säga att personalen på Sasquatch är mycket tillmötesgående. Har reklamerat ett par tierra byxor där och jag han knappt nämna det hela förens dom sugit in brallerna och gett oss ett par nya.</p><p>/H</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hendryx, post: 85447, member: 15848"] Om det nu är som jag tror så är det så att La grave har köpt stället här hemma och inte haft skid musklerna i form. När han Kommit ned till LaGrave och börjat åka skidor så har han blivit kolhydratladdad och benen och rumpan växt. Man kan lägga på sig ganska mycket volym på detta sätt, jag har själv erfarenhet avdetta (mina vanliga braller hänger som säckar på sommaren och på vintern håller sömmarna på att spricka). Detta har hänt mig och jag måste köpa nya brallor till vintern. För övrigt så måste jag få säga att personalen på Sasquatch är mycket tillmötesgående. Har reklamerat ett par tierra byxor där och jag han knappt nämna det hela förens dom sugit in brallerna och gett oss ett par nya. /H [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp