Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 85458" data-attributes="member: 28793"><p>Spännande tråd...</p><p></p><p>Men la-Grave, om du inte känner hur saker och ting sitter så gå inte och gnäll på Saquatcharna. Jag har handlat mycket i deras butik och de är nog bland de trevligaste och medgörligaste människor i sportbutik man kan tänka sig.</p><p></p><p>Hämndlysten kanske, lagt ut mycket pengar och vill skapa dåligt rykte för en jäkligt bra butik.</p><p></p><p>Men lägg ner nu, du börjar bara verka gnällig. Ibland gör man ett ruttet köp, du kan inte jämföra en b2b offert med ett konsumentköp, du har mycket mer att säga till om än ett företag har när du gett dom en offert. </p><p></p><p>Jag har fått skidor utbytta som det varit fabrikationsfel på, jackor som varit felsydda osv... Men inte för att jag valt fel storlek. För i slutändan är det du som gör ett aktivt val genom att hosta fram pluring ur lädret.</p><p></p><p>Nåja det var kul läsning iaf...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 85458, member: 28793"] Spännande tråd... Men la-Grave, om du inte känner hur saker och ting sitter så gå inte och gnäll på Saquatcharna. Jag har handlat mycket i deras butik och de är nog bland de trevligaste och medgörligaste människor i sportbutik man kan tänka sig. Hämndlysten kanske, lagt ut mycket pengar och vill skapa dåligt rykte för en jäkligt bra butik. Men lägg ner nu, du börjar bara verka gnällig. Ibland gör man ett ruttet köp, du kan inte jämföra en b2b offert med ett konsumentköp, du har mycket mer att säga till om än ett företag har när du gett dom en offert. Jag har fått skidor utbytta som det varit fabrikationsfel på, jackor som varit felsydda osv... Men inte för att jag valt fel storlek. För i slutändan är det du som gör ett aktivt val genom att hosta fram pluring ur lädret. Nåja det var kul läsning iaf... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Brist på ansvar hos Sasquatch/Arcteryx
Tillbaka
Topp