Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Brohopp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skibum2004" data-source="post: 77535" data-attributes="member: 14528"><p>Det jibb-viktor snakade om var nog hoppen från lidingöbron för två år sen... Två av mina polare fick vi reda på skulle hoppa, de hade pratat länge om det är kanske lite drygt 20meter... Vi åkte dit ett gäng polare för att titta på det hela ställde oss på lilla bron 8meter hög de andra gick upp på den stora... Först hoppade den ena klarade sig fint klagade bara på lite värk i fötterna som är förståligt, sedan hoppade den andra strax efter landade i en "sittande" position, skriker att han inte känner sina ben att han inte kan simma iland själv, han landade inte på någon betongblock men aftonbladet skrev det... då hade han dött.... Jag hör vad som händer slänger av mig lite kläder å hoppar ner i vattnet simmar med han på ryggen hundra meter och lyckas sedan dra upp honom på ett av brofundamenten till den lilla bron... 112 rings och det blir ett jäkla pådrag, bron stängs av brandbilar poliser och ambulanser. Polarn knäckte än av de nedre ryggkoterna efter mycket rehab vila och smärta så är han idag så pass återställd att han kan gå utan problem men inte göra allt som han gjorde innan... Så ta det försiktigt så länge man landar rakt med kroppen ska det inte vara några problem men med höjder upp emot 20-30 meter ska man tänka efter en gång extra innan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skibum2004, post: 77535, member: 14528"] Det jibb-viktor snakade om var nog hoppen från lidingöbron för två år sen... Två av mina polare fick vi reda på skulle hoppa, de hade pratat länge om det är kanske lite drygt 20meter... Vi åkte dit ett gäng polare för att titta på det hela ställde oss på lilla bron 8meter hög de andra gick upp på den stora... Först hoppade den ena klarade sig fint klagade bara på lite värk i fötterna som är förståligt, sedan hoppade den andra strax efter landade i en "sittande" position, skriker att han inte känner sina ben att han inte kan simma iland själv, han landade inte på någon betongblock men aftonbladet skrev det... då hade han dött.... Jag hör vad som händer slänger av mig lite kläder å hoppar ner i vattnet simmar med han på ryggen hundra meter och lyckas sedan dra upp honom på ett av brofundamenten till den lilla bron... 112 rings och det blir ett jäkla pådrag, bron stängs av brandbilar poliser och ambulanser. Polarn knäckte än av de nedre ryggkoterna efter mycket rehab vila och smärta så är han idag så pass återställd att han kan gå utan problem men inte göra allt som han gjorde innan... Så ta det försiktigt så länge man landar rakt med kroppen ska det inte vara några problem men med höjder upp emot 20-30 meter ska man tänka efter en gång extra innan... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Brohopp!
Tillbaka
Topp