Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bruten fotled
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flurre" data-source="post: 470745" data-attributes="member: 52240"><p>Nu sitter jag här framför datorn och deppar ihop med ett gips som går 30 cm över knäskålen. Jag bröt nämligen min fotled i söndags och nu känner jag att paranoian börjar komma. Det är nämligen så att jag har en skidresa bokad till Val D'isere vecka 8 och nu börjar jag fundera på om min fot kommer att palla trycket. Jag ska vara gipsad i ca. 6 veckor och efter det blir det dags för rehabilitering. Efter att ha läst många pessimistiska inlägg på ett antal forum har jag blivit vettskrämd, och nu frågar jag er här på Freeride: Bör jag vara orolig, eller kommer jag att kunna åka vecka 8 utan problem?</p><p></p><p>Jag är tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flurre, post: 470745, member: 52240"] Nu sitter jag här framför datorn och deppar ihop med ett gips som går 30 cm över knäskålen. Jag bröt nämligen min fotled i söndags och nu känner jag att paranoian börjar komma. Det är nämligen så att jag har en skidresa bokad till Val D'isere vecka 8 och nu börjar jag fundera på om min fot kommer att palla trycket. Jag ska vara gipsad i ca. 6 veckor och efter det blir det dags för rehabilitering. Efter att ha läst många pessimistiska inlägg på ett antal forum har jag blivit vettskrämd, och nu frågar jag er här på Freeride: Bör jag vara orolig, eller kommer jag att kunna åka vecka 8 utan problem? Jag är tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bruten fotled
Tillbaka
Topp