Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Bruten handled.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aguila" data-source="post: 148195" data-attributes="member: 57414"><p>tjo jag skulle nog valt att köra utan halneds skydd eller dra ut plast skenorna från skyddet för att för hindra en brytning mitt på underarmen. </p><p></p><p>men lindar du den bra så ska de räcka långt trotts om du ramlar. </p><p>men du bör som sagt ta de lugnt och försöka undvika att ta stöd med den handen. i synnerhet om det är isigt i backen ...</p><p></p><p>ramlade förra lördagen på en isig backe och jag har fortfarande ont i min handled. tror dock inte det blivit någon större skada men hade där varit en spricka sedan tidigare så hade de nog blivit ett benbrott...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aguila, post: 148195, member: 57414"] tjo jag skulle nog valt att köra utan halneds skydd eller dra ut plast skenorna från skyddet för att för hindra en brytning mitt på underarmen. men lindar du den bra så ska de räcka långt trotts om du ramlar. men du bör som sagt ta de lugnt och försöka undvika att ta stöd med den handen. i synnerhet om det är isigt i backen ... ramlade förra lördagen på en isig backe och jag har fortfarande ont i min handled. tror dock inte det blivit någon större skada men hade där varit en spricka sedan tidigare så hade de nog blivit ett benbrott... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Bruten handled.
Tillbaka
Topp