Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Brutit ryggen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="maxhallgren" data-source="post: 367365"><p>Som alla andra så tycker jag mycket synd om dig!!</p><p>Men när det läkt så försök att träna upp det så mycket det går och återställa dig från skadorna, men först vila</p><p></p><p>En kompis bröt ryggen när han körde kross, kom fel mot ett hopp och skulle hoppa av men då fastnade han i hojjen flög i luften och landade sittande. Han har förövrigt pajjat båda knäna totalt och en massa annan skit, men i år ska han åka skidor:D</p><p></p><p>En annan kompis krockade med bil i 120km/h flög ur bilen och landade på ett träd.. han överlevde med bruten höft, sprickor i andra höften, urledhoppad axel, brutna revben och hjärnskakning men nu håller han på att läka och träna upp sig. </p><p></p><p>Det jag menar är att det är ingen omöjlighet att bli återställd igen! </p><p>You can do it mate!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="maxhallgren, post: 367365"] Som alla andra så tycker jag mycket synd om dig!! Men när det läkt så försök att träna upp det så mycket det går och återställa dig från skadorna, men först vila En kompis bröt ryggen när han körde kross, kom fel mot ett hopp och skulle hoppa av men då fastnade han i hojjen flög i luften och landade sittande. Han har förövrigt pajjat båda knäna totalt och en massa annan skit, men i år ska han åka skidor:D En annan kompis krockade med bil i 120km/h flög ur bilen och landade på ett träd.. han överlevde med bruten höft, sprickor i andra höften, urledhoppad axel, brutna revben och hjärnskakning men nu håller han på att läka och träna upp sig. Det jag menar är att det är ingen omöjlighet att bli återställd igen! You can do it mate! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Brutit ryggen?
Tillbaka
Topp