Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Brutit ryggen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andrea-m" data-source="post: 367695" data-attributes="member: 51656"><p>För min del visar det väl sig vad som händer...opererades för en vecka sedan så jag är rätt så färsk, men inser att utöver mina fysiska begränsningar så är de psykiska hack i häl, varje skada så pass individuell att inget facit finns... Bara lite rädd att jag sätter upp för höga & orealistiska mål som sedan gör mig djupt besviken...eftersom jag inte vet någonting hur min situation kommer se ut framöver.</p><p></p><p>Många funderingar.... men när jag smakat lite på min situation & det börjar rulla igång löser sig nog det mesta!</p><p>Bara att bita ihop & se det som en av de största utmaningarna hittils! Längtar tillbaka till livet!</p><p></p><p>Har läst om henne, Karina & det ger nog de flesta hopp & grymt mkt pepp!</p><p>Tack för ditt engagemang & tänkvärda ord!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andrea-m, post: 367695, member: 51656"] För min del visar det väl sig vad som händer...opererades för en vecka sedan så jag är rätt så färsk, men inser att utöver mina fysiska begränsningar så är de psykiska hack i häl, varje skada så pass individuell att inget facit finns... Bara lite rädd att jag sätter upp för höga & orealistiska mål som sedan gör mig djupt besviken...eftersom jag inte vet någonting hur min situation kommer se ut framöver. Många funderingar.... men när jag smakat lite på min situation & det börjar rulla igång löser sig nog det mesta! Bara att bita ihop & se det som en av de största utmaningarna hittils! Längtar tillbaka till livet! Har läst om henne, Karina & det ger nog de flesta hopp & grymt mkt pepp! Tack för ditt engagemang & tänkvärda ord! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Brutit ryggen?
Tillbaka
Topp