Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Budget skidjacka(skaljacka)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1312227" data-attributes="member: 161446"><p>Faktum är att jag köpte två stycken själv för någon månad sedan (2 olika storlekar). Men har inte provat i backen än. Skulle tagit med mig igår, men det blev kallt så jag tog min tjocka jacka istället.</p><p></p><p>Tycker dom verkar helt okej. Osäker på hur den skulle klara blött väder, och den saknar bra ficka för liftkortet tyvärr. Men jag ska definitivt testa i backen i år. Priset passar ju definitivt in på trådrubriken.</p><p></p><p>Själv letar jag bra (men billiga) skalbyxor då mina tjocka saknar ventilation och kan bli riktigt varma då fodret ej är löstagbart. Kanske beggat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1312227, member: 161446"] Faktum är att jag köpte två stycken själv för någon månad sedan (2 olika storlekar). Men har inte provat i backen än. Skulle tagit med mig igår, men det blev kallt så jag tog min tjocka jacka istället. Tycker dom verkar helt okej. Osäker på hur den skulle klara blött väder, och den saknar bra ficka för liftkortet tyvärr. Men jag ska definitivt testa i backen i år. Priset passar ju definitivt in på trådrubriken. Själv letar jag bra (men billiga) skalbyxor då mina tjocka saknar ventilation och kan bli riktigt varma då fodret ej är löstagbart. Kanske beggat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Budget skidjacka(skaljacka)
Tillbaka
Topp