Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Budgetfrågor! > Kanada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nejv" data-source="post: 362473" data-attributes="member: 60943"><p>Tjotjo,</p><p></p><p>Behöver studsa lite frågor mot er!</p><p></p><p>Det är dags för en säsong i Kanada och jag och polarna har räknat fram en budget som har landat 70-80k för 5 </p><p></p><p>månader. Där är dock ett par frågetecken i denna budget i och med att vi inte har koll på löner/levnadskostnader.</p><p></p><p>Nedan följer den iaf, jag vill gärna att ni hjälper till med att fylla i eventuella felaktigheter samt självklara </p><p></p><p>saker som jag inte har nämnt!</p><p></p><p>FLYG(köpt) 7000</p><p>HYRA+DEP(5x4500 + 2000)= 24500</p><p>LIFTKORT 9000</p><p>MAT(skall så ofta som möjligt lagas hemma) 3000 i månaden => 15000 (???)</p><p>GEAR(Sändare, sond, spade, ny bräda + eventuella extrautgifter) => 15000</p><p></p><p>dvs</p><p></p><p>7000+24500+9000+15000+15000=</p><p></p><p>~70k</p><p></p><p>Saker jag kan tänka mig flyger iväg när det gäller kostnader är väl kanske om vi ska investera i någon skruttig bil, och kanske relativa kostnader, vad tror ni det går på egentligen?</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p></p><p>N</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nejv, post: 362473, member: 60943"] Tjotjo, Behöver studsa lite frågor mot er! Det är dags för en säsong i Kanada och jag och polarna har räknat fram en budget som har landat 70-80k för 5 månader. Där är dock ett par frågetecken i denna budget i och med att vi inte har koll på löner/levnadskostnader. Nedan följer den iaf, jag vill gärna att ni hjälper till med att fylla i eventuella felaktigheter samt självklara saker som jag inte har nämnt! FLYG(köpt) 7000 HYRA+DEP(5x4500 + 2000)= 24500 LIFTKORT 9000 MAT(skall så ofta som möjligt lagas hemma) 3000 i månaden => 15000 (???) GEAR(Sändare, sond, spade, ny bräda + eventuella extrautgifter) => 15000 dvs 7000+24500+9000+15000+15000= ~70k Saker jag kan tänka mig flyger iväg när det gäller kostnader är väl kanske om vi ska investera i någon skruttig bil, och kanske relativa kostnader, vad tror ni det går på egentligen? Tack på förhand! N [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Budgetfrågor! > Kanada
Tillbaka
Topp