Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Budgetskidor för avdankad farbror?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SafeSurfer" data-source="post: 1328204" data-attributes="member: 152879"><p>Hej,</p><p>Jag hoppar in här eftersom ni diskuterar skidmodeller jag tittar på. Ska köpa skida till min son 55kg 165cm var inne på m7 völkl men har nu tänkt om lite att en mer lekfull skida kunde vara bra. Rustler 9 är ett alternativ men vi kör mest pist så Blizzard anomaly 88 som fick beröm i ski essentials kom upp som en kandidat som beskrivs lite mer carving än R9 och samtidigt mer lekfull än m7, vilket ju är det jag söker. Såg dock lite sämre omdömen på anomaly på andra ställen medan m7 får toppbetyg överallt. Nyfiken på hur ni som testat skidorna upplever skillnaden på dessa skidor. Tänker jag fel om anomaly 88 som en bra pistskida med lite bättre offpist egenskaper än m7. Sonen gillar att hoppa, köra i skog och lära sig 360 men blir mest pist pga snöförhållandena.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SafeSurfer, post: 1328204, member: 152879"] Hej, Jag hoppar in här eftersom ni diskuterar skidmodeller jag tittar på. Ska köpa skida till min son 55kg 165cm var inne på m7 völkl men har nu tänkt om lite att en mer lekfull skida kunde vara bra. Rustler 9 är ett alternativ men vi kör mest pist så Blizzard anomaly 88 som fick beröm i ski essentials kom upp som en kandidat som beskrivs lite mer carving än R9 och samtidigt mer lekfull än m7, vilket ju är det jag söker. Såg dock lite sämre omdömen på anomaly på andra ställen medan m7 får toppbetyg överallt. Nyfiken på hur ni som testat skidorna upplever skillnaden på dessa skidor. Tänker jag fel om anomaly 88 som en bra pistskida med lite bättre offpist egenskaper än m7. Sonen gillar att hoppa, köra i skog och lära sig 360 men blir mest pist pga snöförhållandena. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Budgetskidor för avdankad farbror?
Tillbaka
Topp