Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bulgarien eller Iran? Budjet freeridemånad sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrik_L" data-source="post: 130313" data-attributes="member: 11393"><p>Jag var bara ett par dagar i Bansko när det var ganska dåligt med snö. Men kommer det snö så finns det mycket möjligheter till offpist. Pisterna var rejäla och välpistade så det går nog att ha kul om det e dåligt med snö brevid backen. Det fanns ingen park när jag var där 2004. Partylivet var hur ball som hellst alla var super trevliga på de små haken och på de större nattklubbarna var det ett himmla drag. billig bira. Halva priset på liftkort och du e bulgarisk medborgare. </p><p>Det bästa var nog att på hotellet där jag bodde så fanns det inga element utan all värme som kom var från golvvärmen. Så när du ville torka något så var det bara att slänga det på golvet, hur stabilt som helst..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrik_L, post: 130313, member: 11393"] Jag var bara ett par dagar i Bansko när det var ganska dåligt med snö. Men kommer det snö så finns det mycket möjligheter till offpist. Pisterna var rejäla och välpistade så det går nog att ha kul om det e dåligt med snö brevid backen. Det fanns ingen park när jag var där 2004. Partylivet var hur ball som hellst alla var super trevliga på de små haken och på de större nattklubbarna var det ett himmla drag. billig bira. Halva priset på liftkort och du e bulgarisk medborgare. Det bästa var nog att på hotellet där jag bodde så fanns det inga element utan all värme som kom var från golvvärmen. Så när du ville torka något så var det bara att slänga det på golvet, hur stabilt som helst.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bulgarien eller Iran? Budjet freeridemånad sökes!
Tillbaka
Topp