Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Bulor på brädan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lundarn" data-source="post: 142404" data-attributes="member: 47214"><p>Tack för svaret... </p><p></p><p>Skruvarna har jag fått bort, gick väldigt lätt, Fick sätta ner en gängtapp för att få bort kletet i gängorna bara. </p><p>Har haft bort bindningarna ett tag och bulorna har inte gått tillbaka, så kanske ska pröva och slå lite löst me plasthammarn. </p><p></p><p>Nu när jag senaste åkte (veckan innnan jul) tog jag locktite i (drog inte åt lika mycket)... var så förbannad på brädan och ville att det skulle sitta fast för en gångs skulle... Men dom ville jävlas med mig igen, och gängades ut.... Blev mer förbannad och drog åt lite mer med locktite. </p><p>Det går ju alltid och få ut ett par skruvar... borrra och sen gänga....</p><p></p><p>Sen tycker jag det är konstigt att shopen ger en för långa skruvar. Det är antagligen många här som sätter i skruvarna som medföljer (hoppas jag, för att inte känna mig riktigt blåst).</p><p></p><p>markus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lundarn, post: 142404, member: 47214"] Tack för svaret... Skruvarna har jag fått bort, gick väldigt lätt, Fick sätta ner en gängtapp för att få bort kletet i gängorna bara. Har haft bort bindningarna ett tag och bulorna har inte gått tillbaka, så kanske ska pröva och slå lite löst me plasthammarn. Nu när jag senaste åkte (veckan innnan jul) tog jag locktite i (drog inte åt lika mycket)... var så förbannad på brädan och ville att det skulle sitta fast för en gångs skulle... Men dom ville jävlas med mig igen, och gängades ut.... Blev mer förbannad och drog åt lite mer med locktite. Det går ju alltid och få ut ett par skruvar... borrra och sen gänga.... Sen tycker jag det är konstigt att shopen ger en för långa skruvar. Det är antagligen många här som sätter i skruvarna som medföljer (hoppas jag, för att inte känna mig riktigt blåst). markus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Bulor på brädan
Tillbaka
Topp