Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bumma (diska) med Langley - Bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28131" data-source="post: 252129"><p>Jag kan ju utala mig om diskjobb då jag har haft en mkt kort karriär som diskare här i whistler... Det e ett jävla slavjobb, skulle inte ge jobbet till min värsta fiende! Du sliter som ett djur, och har du tur så hinner du ta en paus för att äta. Sedan e det en extremt skiten arbetsplats med matrester precis överallt (inklusive över dig själv). Men hittar man inget annat så kanske man kan tänka sig ett diskjobb som absolut sista utväg (om man inte kan överleva utan jobb). Tänk även på att det är på kvällsskiften hotellen/restaurangerna har mest gäster = jävligt stressigt!</p><p></p><p>Så jag råder dig att hitta nått annat, jag städar och det e 10gånger bättre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28131, post: 252129"] Jag kan ju utala mig om diskjobb då jag har haft en mkt kort karriär som diskare här i whistler... Det e ett jävla slavjobb, skulle inte ge jobbet till min värsta fiende! Du sliter som ett djur, och har du tur så hinner du ta en paus för att äta. Sedan e det en extremt skiten arbetsplats med matrester precis överallt (inklusive över dig själv). Men hittar man inget annat så kanske man kan tänka sig ett diskjobb som absolut sista utväg (om man inte kan överleva utan jobb). Tänk även på att det är på kvällsskiften hotellen/restaurangerna har mest gäster = jävligt stressigt! Så jag råder dig att hitta nått annat, jag städar och det e 10gånger bättre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bumma (diska) med Langley - Bra eller anus?
Tillbaka
Topp