Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bumma (diska) med Langley - Bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinaSk" data-source="post: 252132" data-attributes="member: 33780"><p>men herregud, de spelar väl helt roll vad man är för slags person. Jag befinner mig jälv för tillfället på ett Langleyhotell, och har jobbat på ett X antal olika hotel. Min erfarenhet är att:</p><p>- de är dåligt betalt (men de får man ju redan på innan när man skriver kontrakt, samt att de finns väldigt få bra betalda arbeten nere i alperna, och ingen är väl här för att tjäna pengar, eller?)</p><p>- de är FRAMFÖRALLT ett väldigt fysiskt arbete, mycket tunga luft osv</p><p>- boendet kan vara kasst (de varierar verkligen från ort till ort).</p><p></p><p>Jaja, de mesta tycker jag beror på vilket hotel du har fått erbjudande att jobba på, de finns inget hotel tror jag som du börjar innan 16, vilket är bra om du förhoppningsvis vill åka mycket skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinaSk, post: 252132, member: 33780"] men herregud, de spelar väl helt roll vad man är för slags person. Jag befinner mig jälv för tillfället på ett Langleyhotell, och har jobbat på ett X antal olika hotel. Min erfarenhet är att: - de är dåligt betalt (men de får man ju redan på innan när man skriver kontrakt, samt att de finns väldigt få bra betalda arbeten nere i alperna, och ingen är väl här för att tjäna pengar, eller?) - de är FRAMFÖRALLT ett väldigt fysiskt arbete, mycket tunga luft osv - boendet kan vara kasst (de varierar verkligen från ort till ort). Jaja, de mesta tycker jag beror på vilket hotel du har fått erbjudande att jobba på, de finns inget hotel tror jag som du börjar innan 16, vilket är bra om du förhoppningsvis vill åka mycket skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bumma (diska) med Langley - Bra eller anus?
Tillbaka
Topp