Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bumma i val d'isere 2 personer sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FiaNea" data-source="post: 368016" data-attributes="member: 76190"><p>nästan mitt i centrum. vi har den från 1a dec men kommer inte åka ned förren efter nyår eller nått.. så antingen om några av våra kompisar (eller du å dina) har den i nån/några veckor/månad tills vi kommer eller så åker du ned ung när vi gör det. </p><p>hyran för hela säsongen ligger på 20 000, tror det va 20kvm oxå (inte säker), sitter på jobbet å har lite stressigt. kan skriva ned det senare.</p><p>Vad tycks?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FiaNea, post: 368016, member: 76190"] nästan mitt i centrum. vi har den från 1a dec men kommer inte åka ned förren efter nyår eller nått.. så antingen om några av våra kompisar (eller du å dina) har den i nån/några veckor/månad tills vi kommer eller så åker du ned ung när vi gör det. hyran för hela säsongen ligger på 20 000, tror det va 20kvm oxå (inte säker), sitter på jobbet å har lite stressigt. kan skriva ned det senare. Vad tycks? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bumma i val d'isere 2 personer sökes
Tillbaka
Topp