Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bummarförsäkring Österrike(igen)!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rarre" data-source="post: 606158" data-attributes="member: 62760"><p>Men är det så att den även täcker för helikopterutryckning när man skadat sig off-pist? För jag har det problemet att mitt försäkringsbolag har samarbete med sos-international men resskyddet gäller inte offpiståkning... När skadar man sig så allvarligt i så fall undrar då jag?</p><p></p><p>Ni andra som säsongar i Anton och kör off-pist, vad gör ni om olyckan är framme och helikopter/utryckningsfordon behöver hämta er på berget. Pungar ni ut ur egen ficka eller gäller DVS även off-piståkning utan guide?</p><p></p><p>Vad händer om man får tag på ett jobb där man ej jobbar svart, vilken försäkring kan man förvänta sig då(för då ryker ju semesterförsäkringen ganska snabbt har jag förstått)?</p><p></p><p>Mvh,</p><p>Rasmus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rarre, post: 606158, member: 62760"] Men är det så att den även täcker för helikopterutryckning när man skadat sig off-pist? För jag har det problemet att mitt försäkringsbolag har samarbete med sos-international men resskyddet gäller inte offpiståkning... När skadar man sig så allvarligt i så fall undrar då jag? Ni andra som säsongar i Anton och kör off-pist, vad gör ni om olyckan är framme och helikopter/utryckningsfordon behöver hämta er på berget. Pungar ni ut ur egen ficka eller gäller DVS även off-piståkning utan guide? Vad händer om man får tag på ett jobb där man ej jobbar svart, vilken försäkring kan man förvänta sig då(för då ryker ju semesterförsäkringen ganska snabbt har jag förstått)? Mvh, Rasmus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bummarförsäkring Österrike(igen)!
Tillbaka
Topp