Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarkompisar till Engelberg 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Moggli" data-source="post: 357240" data-attributes="member: 54411"><p>Skulle åka ner till Engelberg med två kompisar i vinter men nu är det bara jag kvar.</p><p>Är ni några som ska ner skulle jag uppskatta om jag kan hänga på. Blir min första sässong men har varit i Alperna 4 veckor två år irad nu och i princip en vecka om året sen jag var 5 bast. Jag är där för att åka off-pist inte jobba om de inte vill anställa en öltestare kvällstid på någon krog.</p><p></p><p>Kollade liftkortpriserna och de kostade ju bara cirkus 4700 SEk för hela sässongen och 2500 från december till 7 mars. Detta får man ju inte gå misste om, så som sagt har ni planer på att åka ner så hör gärna av er.</p><p></p><p>mvh David</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Moggli, post: 357240, member: 54411"] Skulle åka ner till Engelberg med två kompisar i vinter men nu är det bara jag kvar. Är ni några som ska ner skulle jag uppskatta om jag kan hänga på. Blir min första sässong men har varit i Alperna 4 veckor två år irad nu och i princip en vecka om året sen jag var 5 bast. Jag är där för att åka off-pist inte jobba om de inte vill anställa en öltestare kvällstid på någon krog. Kollade liftkortpriserna och de kostade ju bara cirkus 4700 SEk för hela sässongen och 2500 från december till 7 mars. Detta får man ju inte gå misste om, så som sagt har ni planer på att åka ner så hör gärna av er. mvh David [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarkompisar till Engelberg 07/08
Tillbaka
Topp