Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarkompisar till Engelberg 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hamp_e" data-source="post: 359894" data-attributes="member: 76668"><p>Jag och en kompis ska också till Engelberg för att åka snowboard (tänkte inte jobba där).</p><p>Vi stannar antagligen mellan 6 Januari och 6 April.</p><p>Har skaffat boende på hotell Bellevue som ligger så centralt det kan bli.</p><p>Rummet kostar ca 3000 i månaden per person, och då finns där även tillgång till ett gemensamt kök.</p><p>Om ni har problem med boende så skicka ett mail till: info@bellevue-engelberg.ch, de kan nog hjälpa er.</p><p>Vi ses nere i Engelberg!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamp_e, post: 359894, member: 76668"] Jag och en kompis ska också till Engelberg för att åka snowboard (tänkte inte jobba där). Vi stannar antagligen mellan 6 Januari och 6 April. Har skaffat boende på hotell Bellevue som ligger så centralt det kan bli. Rummet kostar ca 3000 i månaden per person, och då finns där även tillgång till ett gemensamt kök. Om ni har problem med boende så skicka ett mail till: info@bellevue-engelberg.ch, de kan nog hjälpa er. Vi ses nere i Engelberg! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bummarkompisar till Engelberg 07/08
Tillbaka
Topp